عمومی

تجهیزات پزشکی تهران

تجهیزات پزشکی تهران

تجهیزات پزشکی تهران

سلامت انسان در جوامع مختلف جزء مهم ترین عوامل در سلامت روح و روان همه افراد محسوب می شود. به گونه ای که فرد با بهبود سلامت یا سلامت نگه داشتن خود می تواند با روال همیشگی به بهترین نحو به انجام کارهای روزانه پرداخته و پیشرفت چشمگیری نیز داشته باشد. یکی از حوزه های تاثیر گذار در بهبود و درمان مشکلات و بیماری های پزشکی، راه اندازی تجهیزات پزشکی است. منظور از کالای پزشکی هر گونه اقلام، کالا و تجهیزاتی است که برای اهداف مختلفی از جمله درمان، پیشگیری، کاهش بیماری، جبران صدمات و حوادث ناگوار و جبران نا پذیر در دسترس افراد نیازمند قرار می گیرد. به طور کلی، به همه ابزار و وسایلی که در حوزه پزشکی از آن ها استفاده می شود و ارتباط مستقیم با سلامت انسان دارد، تجهیزات پزشکی گفته می شود. در واقع می توان گفت از طریق راه اندازی این حوزه و فعالیت آگاهانه می تواند تاثیر زیادی در بهبود و ارتقاء جامعه سلامت کل جامعه خواهد داشت. علاوه بر این، امروزه تمامی حوزه های مرتبط با پزشکی از جمله بیمارستان ها، درمانگاه ها، مراکز درمانی، مطب پزشک ها و … نیاز مبرم به انواع دستگاه های پزشکی در سراسر ایران دارند. همچنین با تولید انواع و اقسام دستگاه های مورد نیاز برای بیماران با شرایط جسمی مختلف، امکان تهیه این دستگاه ها برای افرادی که در منزل و آسایشگاه ها و … بستری شده اند، فراهم شده است. در برخی موارد ممکن است مراکز درمانی به ویژه در شهر و شهرستان های کوچک شرایط و مکان و تخت کافی برای نگه داری و پرستاری از بیماران نداشته باشند. در چنین شرایطی افراد مجبور به انتقال بیماران به منزل و تجویز استفاده از دستگاه های کمک پزشکی هستند.

یکی از مهم ترین عوامل دیگری که باعث افزایش نیاز به راه اندازی تجهیزات پزشکی شده، نیاز مبرم همه افراد در ساعات مختاف شبانه روز است. برای مثال ممکن است در ساعاتی از شبانه روز نیاز به وسایل مختلفی از جمله دستگاه پای پپ، تب گیر، دستگاه پالس اکسیمتر و … داشته باشید. طبیعی است در شرایط مختلف مانند دوری مسیر بیمارستان، عدم امکان حضور در مراکز درمانی یا داروخانه و نیاز فوری برای استفاده از دستگاه و … امکان مراجعه به مراکز درمانی وجود نداشته باشد. به همین جهت می توان با مراجعه به تجهیزات پزشکی می توان سایر لوازم و دستگاه هایی که نیاز مبرم به آن ها دارید، را تهیه کنید. امروزه با افزایش تولید انواع و اقسام دستگاه های کوچک و بزرگ پزشکی، امکان دستیابی و عرضه انواع دستگاه به سراسر ایران از جمله تجهیزات پزشکی تهران نیز رونق زیادی یافته است.

مرکز تجهیزات پزشکی تهران

طبق بررسی های انجام شده در حوزه مرکز تجهیزات پزشکی تهران، که در سال 1397 انجام شده، حجم بازار داخلی در حال حاضر 2.5 میلیارد دلار است. حدود 30 درصد از این بازار به دست تولید کنندگان داخلی انواع دستگاه ها و تجهیزات پزشکی در داخل ایران است. این ویژگی به صورت مستمر باعث شده که تجهیزات پزشکی در سراسر ایران رونق زیادی یابد. علاوه بر این، حدود 70 درصد از مابقی سهم این تجهیزات مربوط به واردات از سایر کشورهای اطراف است. به طور کلی می توان گفت مشکلی برای تهیه تجهیزات لازم برای بیمارستان ها و مراکز درمانی و … وجود ندارد. در این راستا شرکت کاویان مدیکال با عرضه انواع و اقسام دستگاه های مختلف مرتبط با تجهیزات پزشکی از جمله دستگاه الکتروشوک، و دستگاه های کوچک را به سایر مراکز درمانی، و حتی برای بیماران بستری در منزل ارسال و عرضه می کنند. در مراکز تجهیزات پزشکی تهران لوازم کوچک و بزرگ لازم برای اتاق عمل نیز، نیز به راحتی در دسترس است. از مهم ترین و پر کاربردترین دستگاه هایی که در سایر مرکز تجهیزات پزشکی تهران در دسترس است به شرح زیر می باشد:

  • دما سنج
  • دستگاه تست خون
  • انواع زانو بند
  • انواع شکم بند
  • دستگاه سنجش فشار خون
  • جوراب های واریس
  • دستگاه اکسیژن ساز
  • ماسک
  • انواع الکل
  • کتف بند
  • قوز بند
  • انواع آتل
  • انواع ماسک
  • تست سریع آنتی بادی
  • نوار تست قند خون
  • انواع دستگاه ونتیلاتور
  • ویلچر
  • عصا

فروشگاه لوازم پزشکی

یکی از عواملی که باعث افزایش نیاز به دسترسی و راه اندازی تجهیزات پزشکی تهران شده، امکان پیشگیری از بیماری ها، تشخیص بیماری، امکان کنترل بیماری، درمان، مراقبت از بیمار و حتی امکان جلوگیری از حوادث ناگوار و تلخ است. برای مثال با تهیه دستگاه سنجش فشار خون، دستگاه تست قند خون، تب سنج، و … می توان از بروز اتفاقاتی مانند افزایش فشار خون، افزایش قند خون و به دنبال آن از سکته مغزی و سکته قلبی در افراد منزل جلوگیری کرد. این نیاز برای افراد مستعد و مبتلا به سایر بیماری های ذکر شده اهمیت بیشتری دارد. با تهیه و استفاده از دستگاه ونتیلاتور متناسب با نیاز بیمار در منزل یا بیمارستان می توان جان بیمار را نجات داد. علاوه بر این، در شرایط کنونی که میزان ابتلا به بیماری کرونا و به طور کلی سایر بیماری های واگیر دار و ویروسی افزایش یافته، نیاز به استفاده از این نوع دستگاه ها در بیمارستان و مراکز درمانی افزایش یافته است. کاویان مدیکال با توجه به نیاز سایر مراکز درمانی، بیمارستان ها انواع دستگاه های مورد نیاز برای این مراکز را با بهترین کیفیت عرضه می کند. این فروشگاه لوازم پزشکی لازم و ضروری برای سلامت جسم از جمله دستگاه بای پپ را در اختیار کلیه مراکز قرار می دهد.

شرکت تجهیزات پزشکی تهران

بازار تجهیزات پزشکی تهران

با افزایش تولید انواع لوازم و تجهیزات پزشکی، کاربرد و استفاده از آن ها نیز رو به فزونی رفته است. به طور کلی انواع تجهیزات پزشکی در تهران بر اساس نوع کارکرد متفاوتی که دارند، به چندین دسته مختلف تقسیم می شوند:

  • تجهیزات پزشکی تشخیصی: تجهیزات پزشکی تشخیصی به آن دسته از لوازم پزشکی و ابزار و وسایلی گفته می شود که در مراکز درمانی برای تشخیص وضعیت فعلی بیماران از آن استفاده می شود. برای مثال در مراکز درمانی و بیمارستان ها از دستگاه تست قند خون، دستگاه سنجش فشار خون، و دستگاه پالس اکسیمتر برای ارزیابی بدن بیمار و امکان تجویز سریع تر و راحت تر داروهای پیشنهادی استفاده می شود. با این وجود این وسایل لازم به دستگاه های ذکر شده در بالا محدود نمی شود. برای مثال از پر کاربردترین تجهیزات پزشکی تهران، می توان دستگاه شنوایی سنجی، دستگاه الکترو کاردیوگرام، دستگاه سی تی اسکن، دستگاه الکتروانسفالوگرام، دستگاه ثبت نوار عصب و عضله، دستگاه اسپیرومتر، دستگاه MRI و … را نام برد.
  • تجهیزات پزشکی پشتیبانی: این تجهیزات پزشکی برای حفظ عملکرد بدن بیماری طراحی و تولید می شوند. در واقع بدون استفاده از این تجهیزات، عملکرد طبیعی بیماران در برخی از اندام های فرد دشوار است. از متداول ترین انواع این تجهیزات می توان به دستگاه الکترو شوک، دستگاه بای پپ، دستگاه تنفس مصنوعی، دستگاه ونتیلاتور، دستگاه دیالیز و … اشاره کرد.
  • تجهیزات پزشکی درمانی: تجهیزات پزشکی درمانی به هر نوع ابزار مربوط به درمان یک بیماری خاص، یا رفع نا هنجاری در یک اندام، در بافت، در عضله های آسیب دیده گفته می شود. این تجهیزات شامل لوازم جراحی مختلفی از جمله گان جراحی، دستگاه ساکشن، گازهای بیهوشی، لباس اتاق عمل، چراغ سیالکتیک، دستگاه الکتروکوتر، دستگاه پالس اکسیمتر، دستگاه دفیبریلاتور،  نمایشگر علائم حیاتی و … است. علاوه بر این، در شرایط اورژانسی به تجهیزات مختلفی از جمله تجهیزات درمانی شامل اسکالپ وین، باند گچی، ست سرم، لیزر کم توان، لیزر پر توان، سر سوزن، سرنگ، و … نیاز است.
  • تجهیزات پزشکی آزمایشگاهی: تجهیزات پزشکی آزمایشگاهی به تجهیزاتی گفته می شود که در سایر آزمایشگاه ها در مراکز درمانی، بیمارستان ها و سایر آزمایشگاه های شخصی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع تجهیزات نیز برای تشخیص بیماری های مختلف از طریق آنالیز ادرار، آنالیز خون، و سایر مواد بیولوژیکی استفاده می شود. پر کاربردترین تجهیزات پزشکی آزمایشگاهی شامل دستگاه شمارنده گلبول‌های خون و سلول آزمایشگاهی، کیت‌‌های آزمایشگاهی تشخیص طبی ، هود میکروبیولوژی، دستگاه آنالیزور،  دستگاه تجزیه مواد شیمیایی خون و … است.

شرکت تجهیزات پزشکی تهران

شرکت تجهیزات پزشکی تهران با هدف افزایش دسترسی افراد نیازمند و مراکز درمانی برای انواع تجهیزات پزشکی ذکر شده راه اندازی شده و فعالیت می کند. در این میان شرکت کاویان نیز از طریق عرضه و ارسال انواع تجهیزات پزشکی به ویژه برای بیمارستان ها پاسخگوی نیاز آن ها خواهد بود. این شرکت تجهیزات پزشکی انواع دستگاه های تنفس مصنوعی، اکسیژن سازها، تجهیزات مورد نیاز برای ICU، و تجهیزات جانبی را با بالاترین کیفیت عرضه می کند.

مرکز خرید تجهیزات پزشکی تهران

با افزایش و شیوع بیماری های مختلف در سراسر کشور از جمله بیماری کرونا، نیاز به استفاده از تجهیزات مراقبتی، تجهیزات درمانی، و تجهیزات پزشکی افزایش چشمگیری داشته است. در شرایط فعلی و با توجه به شیوع زیاد بیماری کرونا، یکی از پر مصرف ترین تجهیزات پزشکی دستگاه پالس اکسیمتر، دستگاه اکسیژن ساز، دستگاه ونتیلاتور  و … است. با تهیه و امکان استفاده از دستگاه های ذکر شده تا حد قابل توجهی میزان مرگ و میر ناشی از بیماری های تنفسی، و حتی درمان درگیری ریه، آسم و … جلوگیری شده است. برای سفارش و تهیه کلیه دستگاه های ذکر شده و همچنین تجهیزات پزشکی لازم و ضروری برای منزل و مراکز درمانی می توانید از طریق دریافت مشاوره از تیم کاویان مدیکال دستگاه مورد نیاز خود را با قیمت مقرون به صرفه تهیه و استفاده نمایید.

فکر خود را اینجا بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *