مقالات دستگاه بای پپ

دستگاه بای پپ

kavianmedicalcom-bipap-768x3842

دستگاه بای پپ

دستگاه بای پپ : پیش از پرداختن به مبحث دستگاه بای پپ لازم است تا در خصوص آپنه (apnea) یا توقف موقتی تنفس به نکاتی اشاره کنیم . در این نارسایی که عموماً در هنگام خواب اتفاق می افتد ، بافت های گلو بواسطه عدم فعالیت شل شده و با انباشته شدن بر روی همسایگان خود (اصطلاحاً استراحت کردن عضلات) ، راه تنفس شخص را تنگ کرده و یا آن را به کلی مسدود می نمایند . در چنین شرایطی که هوایی تازه وارد بدن نمی شود ، سامانه های حساس بدن به این حس خفگی عکس العمل نشان داده و با بیدار کردن فرد از خواب مانع از مرگ وی می شوند ، عملی که چنانچه مرگ آنی را در پی نداشته باشد ، در اثر تکرار های هر شبه به افزایش فشار خون ، اختلال در عملکرد درست رگ ها و عروق و نهایتاً سکته های قلبی و مغزی منجر می شود .

دستگاه بای پپ

این نوع عارضه ها معضلاتی نیستند که با تمرین و پشتکار کاهش یافته و درمان شوند . چنانچه خود شما از این بیماری رنج نمی برید ، تصور کنید شباهنگام و در خواب به یک باره نمی توانید نفس کشیده و از خواب بیدار می شوید . این رویداد که شاید چند بار در طول چند ساعت استراحتتان اتفاق بیافتد ، شیرینی این خواب را به کام شما تلخ کرده و سبب می شود تا در پی این عدم استراحت کافی ، روزهای خوبی را نیز سپری نکنید . این در حالیست که در نمونه های تقلیل یافته تر که این مجرا به کلی مسدود نمی شود ، خرناس یا خر و پف های پر سر و صدا و گوش خراش که باز هم انسان در آن ها بی تقصیر است سبب می شود تا این بار با وجود اینکه خودتان خواب راحتی داشته باشید ، اطرافیان شما در منزل آرامش نداشته باشند . در نتیجه اینکه به راه حلی اصولی و کاربردی نیاز داریم که علاوه بر عدم سلب آرامشمان در خواب (که با داشتن ساختاری نامتعارف یا طرز استفاده ای دشوار کار را بیش از پیش دشوار کند ) ، کارساز هم بوده و بتواند به تعدیل یا رفع کلی این مسأله بپردازد .

در همین رابطه دستگاه بای پپ به عنوان وسیله ای کمکی ، با افزایش فشار هوا به داخل ریه های فرد متصل به خود ، با ورود اکسیژنی پر فشارتر جور کم کاری عضلات مذکور را کشیده و بدین واسطه سبب می شود تا در طول مدت خواب هوایی کافی به این فرد منتقل شود . در ادامه لازم به ذکر است که یک دستگاه بای پپ الگوی تنفسی بیمار یا فرد مصرف کننده را به صورت خودکار تنظیم کرده و دم و بازدم وی را از نظر حجم هوای ورودی و خروجی یا زمان انجام این حرکات رفت و برگشتی تنظیم می نماید .

در ادامه گفتنیست که دستگاه بای پپ همانند CPAP دارای بخش سخت افزاری یا پنل اصلی دستگاه با قابلیت تنظیم فشار هوا ، لوله تنفسی و نهایتاً ماسکی می باشد که روی صورت فرد نشسته و در طول خواب شبانه تنفس وی را تنظیم می کند . با وجود اینکه این دو وسیله دارای کاربردی مشابه هستند اما فشار متفاوت و فرقی جزئی در شیوه دم و باز دمشان سبب شده است تا دستگاه بای پپ به ویژه در سال های اخیر طرفداران بیشتری جذب خود کند .

در این سازوکار ، به جای اینکه فشار ورود و خروج هوا یکسان باشد ، این دستگاه به صورت هوشمند هوای مورد نیاز دم را با فشار استنشاقی به سامانه تنفسی فرد پمپاژ می کند ، با این تفاوت که به دلیل عدم الزامی بودن این فشار در بازدم ، فشار IPAP به EPAP که یک درجه از آن پایین تر است تقلیل داده و به واسطه همین کنترل مقاومتی و مستمر هوا ، عضلات را در تنشی یکنواخت قرار نمی گیرند .

بهترین برند های دستگاه های بای پپ کدامند؟

به طور کلی قبل از خرید یک دستگاه سوالات مختلفی برای خریداران در ذهنشان به وجود می آید ؛ سوالاتی مانند اینکه کدام دستگاه بهتر است ؟ محصولات کدام برند معتبر تر هستند ؟ از لحاظ قیمت کدام یک مقرون به صرفه تر می باشند؟ و بسیاری سوالات دیگر که افراد مختلف جواب های متفاوتی به آن ها می دهند.

در مورد خرید دستگاه های بای پپ این سوالات اهمیت بیشتری پیدا می کنند و یافتن پاسخ آنها برای خریداران دغدغه ذهنی بزرگی می شود؛ دلیل این حساسیت و اهمیت مشخص است زیرا افرادی که اقدام به خرید دستگاه بای پپ می کنند ( به جز کسانی که شغلشان خرید و فروش لوازم پزشکی است ) اغلب یا خود دچار مشکلات تنفسی هستند و یا افرادی از نزدیکانشان مانند همسر، مادر ، پدر ، فرزندان و یا دیگر عزیزان آنها دچار این بیماری ها هستند و به همین دلیل خریداران سعی می کنند با تمام دقت و ظرافت و پس از تحقیق مفصل اقدام به خرید بای پپ کنند. ما نیز در جهت پاسخ دادن به سوالات آنها در ادامه به معرفی برند های معتبر این دستگاه ها می پردازیم.

درستگاه های بای پپ در بازار داخلی با برند های مختلف و قیمت های متنوعی وجود دارند. از معتبرترین و پرکاربرد ترین برند های موجود می توانیم به resmod رزمد اشاره کنیم که یک دستگاه آمریکایی است و از پرمصرف ترین بای پپ های داخل کشور محسوب می شود. همچنین برند های دیگری همچون BMC ، Sefam ، devilviss نیز از معتبر ترین دستگاه های موجود می باشند که امتحان خود را پس داده اند و بیمارانی که از آنها استفاده کرده اند عموماً رضایت خود را از آنها اعلام داشته اند. البته شایان ذکر است که دستگاه فیلیپس Philips نیز از برند هایی محسوب می شود که گرچه مدل های قدیمی آن خیلی مورد رضایت خریداران نبود اما مدل های جدید این برند معتبر بسیار مطلوب بوده و اکنون با بقیه دستگاه ها و مارک های خارجی در حال رقابت است.

اما برای آنهایی که به پیشرفت کشور خود اهمیت می دهند خوب است بدانند که یک مدل دستگاه بای پپ ایرانی که به همت پژوهشگران و دانشمندان داخلی ساخته شده است نیز اخیراً در بازار کالاهای پزشکی وارد شده که توانسته است انتظارات بیماران را به خوبی برآورده کند و با برند های معتبر خارجی به رقابت بپردازد. دستگاه بای پپ پلاس ZTS-ST که به طور کامل در یکی از شرکت های دانش بنیان داخلی طراحی و ساخته شده است به خریداران این امکان را می دهد تا به مدت 10 سال از خدمات پس از فروش آن استفاده کنند.

ویژگی های دستگاه تنفسی بای پپ ایرانی چیست؟

همانطور که گفته شد این دستگاه تنفسی بای پپ ایرانی توسط یکی از شرکت های دانش بنیان داخلی تهیه و تولید شده است و در آن از به روز ترین تکنولوژی دنیا بهره برده شده است . این دستگاه که با استانداردهای جهانی کاملاً مطابقت دارد در گروه بای پپ های بی صدا طبقه بندی می شود زیرا صدای این دستگاه بای پپ حداکثر تا 30 dBA است و استفاده کنندگان از آن به راحتی می توانند در یک محیط آرام و ساکت و بدون صداهای مربوط به یک دستگاه استراحت کرده و بخوابند. از دیگر مزایایی که این دستگاه ایرانی دارد می توانیم به ابعاد آن اشاره کنیم ؛ این دستگاه با ابعادی به اندازه 159* 157* 135 میلیمتر به سادگی قابل حمل بوده و با توجه به وزن کمی که دارد ( این دستگاه بای پپ دارای 1.6 کیلوگرم وزن است) می توان آن را حتی در مسافرت ها نیز استفاده کرد و فضای کوچکی در چمدان را به آن اختصاص داد.

قابلیت هایی که بر روی این دستگاه موجود است چیزی کم از مدل های خارجی آن ندارد که به عنوان مثال می توان به قابلیت تنظیم فشار مثبت برای عمل دم یا IPAP از مقدار 4 تا 30 سانتیمتر آب اشاره کرد؛ همچنین این فشار مثبت برای عمل بازدم یا EPAP نیز از مقدار 4 تا 30 سانتی متر آب قابل تنظیم است که این بازه از فشار و قابلیت تنظیم فشار جداگانه دم و بازدم از نکات بسیار مثبت این دستگاه شمرده می شود.

حسگرهای موجود بر روی این دستگاه که کار تشخیص مقدار جریان گاز عبوری در دقیقه را انجام می دهند دارای بازه حجمی بزرگی هستند. این حسگرها می توانند مقدار جریان گاز عبوری از منفی 200 تا 200 لیتر در دقیقه را تشخیص داده و نمایش دهند. از نکات دیگر این دستگاه بای پپ ایرانی که می تواند برای کارهای مختلفی به کار بیاید می توان به دارا بودن مد های مختلف مانند سی پپ ، اتو سی پپ ، بای پپ ساده و بای پپ اس تی اشاره کرد که این قابلیت باعث می شود تا افراد بتوانند از یک دستگاه به عنوان چهار دستگاه با کاربردهای تقریباً مشابه استفاده کنند که این خود مزیت بزرگی است که بسیاری از مدل های دستگاه های بای پپ خارجی از داشتن چنین قابلیتی محروم هستند.

ذکر این موضوع خالی از لطف نیست که شاید در بسیاری از صنایع نظیر خودروسازی صنعتگران کشورمان نتوانسته باشند تا نیازها و انتظارات شهروندان را به آن گونه که در خور آنها است رفع کرده باشند اما در بسیاری از صنایع محققان و دانشمندان کشورمان به خصوص در شرکت های دانش بنیان توانسته اند به تکنولوژی هایی دست یابند که بسیاری از کشورهای دنیا از داشتن آنها عاجزند و چه نیکو است که مردم ما با شناخت این مراکز از آنها حمایت کنند.

از دیگر مزایای دستگاه بای پپ پلاس ایرانی دارا بودن حسگر فشار است که این حسگر ها توانایی تشخیص فشار در بازه بزرگی از منهای 5 سانتی متر آب تا 45 سانتی متر آب را دارند. داشتن این حسگر باعث می شود که دستگاه بتواند به سادگی مرز میان هوای دم و بازدم را تشخیص داده و با تکنولوژی روزی که در این دستگاه به کار رفته است بتواند میزان فشار هوایی که برای دم و بازدم مناسب است را به شکل متفاوتی ایجاد کند. به زبان ساده باید گفت که فشار دم و بازدم طبیعی در انسان به یک اندازه نیست و به همین دلیل استفاده از دستگاهی مانند سی پپ که عمل دم و بازدم را با یک فشار ثابت انجام می دهد برای استفاده کننده آزار دهنده می باشد اما این دستگاه بای پپ با تنظیم فشار دم و بازدم به اندازه طبیعی تنفس را برای بیمار ساده و روان می کند.

همچنین از دیگر نکات مثبت این دستگاه می توانیم به وجود مرطوب کننده هوا در آن اشاره کنیم. مرطوب کننده شاید در نگاه اول موضوع مهمی نباشد اما کافی است که چند دقیقه هوای خشک دستگاهی را تنفس کنید تا متوجه شوید که مرطوب کننده چه نقش تعیین کننده ای در تنفس نرم و راحت بیمار دارد و چه سختی بزرگی را از دوش او برای تنفس هوای خشک بر می دارد.
دستگاه بای پپ پلاس که همانطور که گفته شد در یکی از شرکت های دانش بنیان داخلی طراحی و ساخته شده است با قابلیت افزایش تدریجی و آرام فشار باعث تنفس راحت بیماران می شود و هم قابلیت های دستگاه سی پپ را ارائه کرده و هم به مانند دستگاه بای پپ انجام وظیفه می کند.

از قابلیت های مهم و جالب توجه این دستگاه می توانیم به توانایی تنظیم خودکار برای روشن و خاموش شدن دستگاه اشاره کنیم که می تواند علاوه بر تنظیم مقدار مصرف برق باعث شود تا روند استفاده از دستگاه به صورت منظم و در ساعت های خاصی انجام گیرد. در این دستگاه بای پپ همانند بسیاری از مدل های خارجی اکسیژن غلیظ شده از طریق لوله های مخصوص و ماسک تنفسی به بیمار می رسد که اندازه ، ابعاد و حتی نوع ماسک هر بیمار با دیگری تفاوت دارد. ذکر این مسئله نیز خالی از لطف نیست که تنظیم کردن فشار اکسیژن ورودی و خروجی بهتر است توسط پزشک و یا تحت نظر او انجام گیرد.
آخرین نکته در مورد دستگاه بای پپ پلاس ایرانی این موضوع است که این دستگاه از لحاظ مصرف برق در رقابت با مدل های خارجی می باشد به شکلی که توان مصرفی آن تنها 80 وات می باشد. این بدان معنی است که دستگاه ایرانی بای پپ حتی کمتر از یک لامپ 100 وات معمولی برق مصرف می کند.

دستگاه های بای پپ به دلیل ماهیت خود در معرض انواع آلودگی های محیطی قرار دارند. انواع باکتری ها یا گرد و غبار می توانند به سادگی وارد این دستگاه شوند و در چنین شرایطی اولاً دستگاه کثیف و آلوده به انواع باکتری ها می تواند خود عاملی برای به خطر انداختن سلامت بیمار باشد و از طرفی ورود گرد و غبار به سیستم داخلی این دستگاه می تواند باعث شود که دستگاه بای پپ در تولید هوای فشرده با کیفیت با مشکل روبرو شود. به همین منظور برای جلوگیری از خرابی های احتمالی ، بهبود کارایی دستگاه که باعث انجام درمان موثر می گردد و همچنین افزایش طول عمر مفید آن باید نظافت های دوره ای و منظمی بر روی آن انجام گیرد.
نکاتی در مورد تمیز کردن بای پپ وجود دارد که بهتر است افرادی که از آن استفاده می کنند این نکات را بدانند. به عنوان مثال برای تمیز کردن قاب دستگاه و یا بدنه اصلی آن باید از دستمال خشک استفاده شود. توصیه اکید می شود که برای نظافت قاب دستگاه از آب استفاده نگردد زیرا انجام این کار می تواند باعث به وجود آمدن خطرات جدی برای بیمار گردد. همچنین بهتر است از باز کردن قاب دستگاه بپرهیزید.

دستگاه های بای پپ دارای فیلتر هوای ورودی هستند که وظیفه آن جداسازی ذرات ریز معلق در هوا است. به خاطر داشته باشید که در صورت استفاده مداوم از دستگاه این فیلتر باید هفته ای یک بار تمیز شود . نقش فیلتر هوا در عملکرد دستگاه بای پپ بسیار موثر است بنابراین علاوه بر نظافت دوره ای هفتگی این فیلتر باید هر6 ماه تعویض شود و یه فیلتر جدید جای آن را بگیرد. شستشوی فیلتر هوا که به صورت هفتگی انجام می شود باید با استفاده از آب گرم و مقداری مایع تمیز کننده ملایم صورت گیرد و به خاطر داشته باشید که تنها پس از خشک شدن کامل فیلتر آن را دوباره درون دستگاه قرار دهید.

از اجزای مهم این دستگاه لوله خرطومی و ماسک صورت آن هستند که به دلیل نزدیکی بیشتر به بیمار باید همیشه تمیز باشند. لوله خرطومی را می توان مانند فیلتر هوا هر هفته شستشو داد که محلول آب گرم و مقداری سرکه سفید می تواند بهترین گزینه برای شستشوی آن باشد. ماسک صورت دستگاه نیز از اجزایی است که بیمار به شکل کاملاً مستقیم با آن در ارتباط است. به خاطر داشته باشید که ماسک صورت تنها قسمتی از دستگاه است که باید هر روز شسته شود و با یک حوله تمیز خشک گردد.

بای پپ و بیماری آپنه

افرادی که به بیماری آپنه انسدادی خواب یا همان OAS مبتلا هستند عموماً وضعیت مناسبی در خواب ندارند و در واقع خوب نمی خوابند. سیستم تنفسی انسان یعنی همان راه های هوارسانی زمانی که عضلات پشتی در حال سکون هستند و استراحت می کنند ممکن است در طول فرایند دم و بازدم مقداری باریک تر شده و یا حتی بسته شوند. در واقع می توان گفت آپنه ایجاد شدن نوعی وقفه های متناوب در تنفس فرد است که به دلیل بسته شدن راه های تنفسی اتفاق می افتد. خرو پف نیز شکلی از همان آپنه محسوب می گردد. وقتی که این وقفه ها به اندازه لازم طولانی و ادامه دار باشند اکسیژن رسانی به مغز قطع می شود. مغز که خود را بدون اکسیژن می بیند به سرعت دستور تولید سرفه یا نفس نفس زدن شدید را صادر می کند تا به نحوی این راه باز شود و تنفس دوباره به شکل عادی باز گردد. فشار هوایی که دستگاه بای پپ به صورت دو طرفه به مجراهای انتقال هوا وارد می کند باعث می شود که چرخه تنفس به صورت کاملاً منظم انجام گیرد و وقفه ای در آن ایجاد نشود.

نحوه تاثیرگذاری بای پپ روی بدن بیمار آپنه

با توجه به قدمت استفاده از دستگاه سی پپ در میان بیماران و جدید تر بودن تکنولوژی دستگاه بای پپ ، بسیاری از افراد به فشار هوای همیشه مثبت دستگاه های سی پپ کاملاً آشنا هستند اما در مورد تکنولوژی به کار رفته در بای پپ و روش درمان آن اطلاعاتی ندارند. می توان گفت که هر دو دستگاه دارای موارد مشابهی همچون واحد برنامه ریزی ، رابط اکسیژن ، ماسک و لوله های اتصال هستند که مجرای هوایی انسان را به دستگاه اتصال می دهند و هر دو نیز هوا را فشرده می سازند و تنها تفاوت آنها این است که دستگاه بای پپ می تواند دو فشار متفاوت ایجاد نماید.
دستگاه های بای پپ برای این برنامه ریزی شده اند که مواقعی که بیمار در حال تنفس از طریق ماسک و لوله دستگاه است هوایی با فشار استنشاقی را به ریه های فرد بفرستد ( که به این عمل IPAP گفته می شود). در زمانی که فرد عمل بازدم را انجام می دهد واحد برنامه ریزی دستگاه این تغییر فشار را حس می کند و فشار را برای خروج هوا پایینتر می آورد ( به این عمل EPAP گفته می شود ) . ارائه این فشار مداوم و البته تغییر پذیر که به صورت هوشمند انجام می گیرد باعث می شود از انسداد راه های هوایی بیمار و ایجاد آپنه جلوگیری به عمل می آید.

معایب استفاده از برخی بای پپ ها

 

در ادامه لازم است به این نکته اشاره کنیم که افرادی که برای بهبود مشکلات تنفسی خود از دستگاه سی پپ استفاده می کنند مجبورند تا در مقابل مقاومت ثابتی که توسط نرم افزار دستگاه برنامه ریزی شده مقاومت کنند. این بدان معناست که در زمان انجام عمل دم با استفاده از دستگاه سی پپ همه چیز کاملاً عادی و مطلوب می باشد اما وقتی که نوبت به عمل بازدم می رسد بیمار مجبور است تا نفس خود را طوری بیرون بدهد که بتواند بر مقاومتی که به دلیل فشار ثابت هوا وجود دارد غلبه کرده و هوای ریه ها را به بیرون براند و این موضوع کمی باعث دردسر افراد می شود.

مزایای استفاده از این دستگاه ها

از مزایای استفاده از دستگاه بای پپ این مطلب است که موضوع غلبه بر فشار دستگاه دیگر در این دستگاه ها وجود ندارد زیرا بای پپ می تواند به صورت هوشمند عمل کند و در هنگام عمل بازدم فشار هوای ورودی را کاهش دهد تا بیمار به راحتی و به شکل کاملاً طبیعی بدون اینکه انرژی بیشتری مصرف کند هوای ریه های خود را به بیرون هدایت نماید. بنابراین می توان گفت که این موضوع یکی از برتری های بزرگ بای پپ نسبت به دستگاه سی پپ می باشد.

از فواید مختلف دستگاه بای پپ می توان به این موضوع اشاره نمود که افرادی که از بای پپ استفاده می کنند چرخه خواب راحتی دارند و معضلاتی مانند آپنه و خروپف دیگر آنها و اطرافیانشان را آزار نمی دهد. به گفته افرادی که خودشان از این دستگاه استفاده نموده اند هوشیاری بیشتر ، احساس خستگی و کوفتگی کمتر ، کارایی بالاتر و خلق و خوی مهربان تر در طول روز از فواید استفاده از دستگاه بای پپ می باشد. این افراد همچنین بهبود تمرکز و مهارت های حافظه ای خود را مدیون درمان با دستگاه بای پپ می دانند . بیماری OAS از بیماری هایی است که می تواند باعث به وجود آمدن سکته مغزی ، فشار خون ، بیماری های قلبی و حتی مرگ شود اما بر طبق نظر انجمن جراحان فک و صورت کشور آمریکا درمانی که با استفاده از دستگاه بای پپ انجام می گیرد می تواند باعث از بین رفتن این خطرات بلند مدت شود.

موضوعی که در مورد افرادی که برای اولین بار از این دستگاه استفاده می کنند مطرح است ، عادت نداشتن به صداهای کمپرسور هوا ، سرپوش ، ماسک و همچنین دیدن ماشین آلات بر روی میز کنار تختشان است. توصیه می شود این افراد برای حل شدن این موضوع با یک متخصص مراقبت از خواب برای بهترین و راحت ترین تنظیم ممکن مشورت نمایند.

معرفی دو محصول مطرح

 

در ادامه قصد داریم تا به شناخته شده ترین برند هایی که در سال 2019 تولید کننده بهترین دستگاه های بای پپ بوده اند بپردازیم. دو شرکت بزرگ در سراسر دنیا از بهترین و سرآمد ترین تولید کنندگان این دستگاه ها هستند ؛ نام این دو شرکت بزرگ فیلیپس و رزمد ( رسمد ) می باشد که از قدیمی ترین برندهای این صنعت نیز می باشند.

دستگاه Philips Respironics Dreamstation Auto BIPAP

نام اولین دستگاهی که از شرکت فیلیپس قصد معرفی کردن آن را داریم رسپینورونیک دریم استیشن اتوماتیک می باشد. این دستگاه (Philips Respironics Dreamstation Auto BIPAP ) در سال 2019 بهترین بهترین دستگاه بای پپ موجود در بازار بوده است. دریم استیشن دارای ظاهری زیبا بوده و ابعادی بسیار مناسب و به اصطلاح عامیانه اندازه جمع و جوری دارد. از مهمترین ویژگی های جانبی این دستگاه ها صفحه نمایش ال سی دی با کیفیت و همچنین وجود سیستم بلوتوث و وای فای در آن می باشد.
برخی محتویات موجود در جعبه های دستگاه دریم استیشن فیلیپس شامل کیف دستی ، راهنمای کاربری ، کارت SD ، سیم برق ، فیلتر یکبار مصرف ، منبع تغذیه یا شارژ ، رطوبت ساز ، فیلتر با قابلیت استفاده مجدد ، لوله انعطاف پذیر و لوله های گرمایش می باشد.

دستگاه ResMed S9 VPAP Auto BiLevel

دومین دستگاهی که قصد معرفی آن را به عنوان بهترین دستگاه های سال 2019 داریم از کمپانی رزمد یا رسمد است. نام این دستگاه RESMED S9 VPAP AUTO BILEVEL DEVICE می باشد و این دستگاه به همراه مرطوب کننده به مشتریان ارائه می شود. بای پپ اس 9 رزمد اگر به عنوان بهترین دستگاه موجود در بازار شناخته نشود قطعاً در لیست 5 دستگاه برتر قرار خواهد گرفت. از مهمترین ویژگی های این دستگاه بای پپ صدای بسیار پایین و کم صدا بودن آن است. همین بی صدایی این دستگاه باعث می شود تا بیماران بتوانند راحت تر با آن کنار آمده و سازگار شوند. ضمن اینکه بیماران می توانند از همان روزهای اول از درمان کارامد این دستگاه در مقادیر معین استفاده نمایند.
کنترل کننده میزان رطوبت هوا که در این دستگاه ها با نام قابلیت H5i شناخته می شود ، این تضمین را به بیماران می دهد که رطوبت هوای مناسبی را تنفس خواهند کرد. استفاده از تکنولوژی EasyBreathe در این دستگاه باعث می شود تا صدای کارکردن دستگاه باعث آزار بیماران نشود و آنها بتوانند به راحتی یک شب آرام را سپری کنند. از ویژگی های دیگر بای پپ اس 9 رسمد داشتن روش های مدیریت داده است. همچنین مدیریت نشت سنجی اتوماتیک و داشتن 3 مد مختلف سی پپ ثابت ، بای پپ ثابت و خودکار و همچنین بای پپ اتومات از شاخص ترین ویژگی های این دستگاه می باشد.

فکر خود را اینجا بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *