مقالات دستگاه اکسیژن ساز

اجاره دستگاه اکسیژن ساز

kavianmedical.com-ejareoxygensaz-yek

اجاره دستگاه اکسیژن ساز

اجاره دستگاه اکسیژن ساز : همه ما به نوعی تجربه اجاره کردن یک پدیده را در زندگی خود داریم! کسب اجازه استفاده از یک وسیله از صاحب امتیازان آن بواسطه پرداخت مبلغی مشخص مانند در اختیار گرفتن یک واحد آپارتمان به مدتی معلوم، استفاده از خودرویی لوکس در پی گرو گذاشتن ودیعه ‌ای نزد صاحبش ، کرایه وسایل نورپردازی و سیستم صوتی برای یک مناسب ویژه و حتی قرض گرفتن فیلم‌های ویدئویی که در گذشته رواج بیشتری داشتند از آن دست اقداماتیست که به عنوان مصادیقی برای «اجاره کردن» از آن‌ها یاد می‌شود .

همانطور که از این توضیحات ، تجارب عینی یا مشاهداتی که داشته‌ایم می توان فهمید ، اجاره کردن یک کالا به معنای در اختیار گرفتن همه حقوق و مالکیت دائمی یک وسیله نمی باشد. این در حالیست که مبلغی هم پرداخت می کنیم همه بهای محصول مورد نظر نیست، فلذا اجاره یک کالا به معنی انعقاد عقدی میان مستأجر و مؤجر (به عنوان طرفین یک قرارداد که بیشتر در حوزه املاک به گوشمان خورده‌اند) می باشد که بواسطه آن سلطه و اختیار استفاده از این محصول ، به طور کامل اما در مدتی مشخص از مالک به متقاضی آن انتقال می یابد .

چه زمانی یک وسیله را کرایه می کنیم ؟

 

اگرچه برای این سوال پاسخ‌های متنوعی می توان داد اما به طور کلی وقتی به در اختیار گرفتن موقتی یک وسیله (مثلاً اجاره دستگاه اکسیژن ساز) مبادرت می ورزیم که

  • توان مالی خرید آن را نداشته باشیم،
  • خرید آن توجیه اقتصادی نداشته و اجاره آن مقرون بصرفه‌تر باشد،
  • نیازمان در حدی نباشد که این وسیله را برای همیشه ابتیاع کنیم یا
  • تنها به منظور شناسایی سطح نیاز خود و توانایی محصول مورد نظر اقدام به آزمودن آن کرده‌ایم .

در همین رابطه اجاره دستگاه اکسیژن ساز نیز از آن مصداق‌هاییست که می تواند بر همه موارد فوق دلالت داشته باشد .

اجاره دستگاه اکسیژن ساز

 

گاهی فردی یک  ، ونتیلاتور تنفسی یا دستگاه اکسیژن ساز را اجاره می‌کند به دلیل اینکه توان یا تمایلی به خرید آن ندارد . گاهی این وسایل را اجاره می کند ، چرا که استفاده از نمونه های دست دوم آن ها در مدتی مشخص هزینه های کمتری را برای وی به بار می آورد . گاهی تنها در دوره نقاهت خود به آن نیازمند بوده و پس از بهبود خود یا نزدیکانش وجود این وسیله در خانه را ضروری ندانسته و در مواردی هم برخی افراد به منظور اینکه به صورت عملی و عینی تأثیرات و طرز کار این وسایل را ببینند دست به اجاره آن می زنند .

اجاره دستگاه اکسیژن ساز

چرا خرید یک اکسیژن ساز اقدامی هوشمندانه است ؟

 

در همه این موارد باید به خاطر داشته باشیم که گاه خرید این محصولات با وجود داشتن قیمتی به مراتب بیشتر از اجاره آن ها دارای سودی بیشتر در بلند مدت می باشد . به بیانی ساده‌تر ، در شرایط تورم اقتصادی که در هر لحظه قیمت محصولات فیزیکی – علی الخصوص نمونه های خارجی – در حال زیاد شدن است ، شاید خرید این محصولات حرکتی هوشمندانه بوده و سبب شود تا امروز مالک وسیله ای شوید که شاید با همان پول در آینده تنها بتوانید آن را اجاره کنید .

از سویی دیگر اگرچه برخی محصولات به صورت مداوم و به عنوان کالایی ثابت و ضروری در روزمرگی ما نقش پررنگی را ایفا نمی‌کنند، اما کاربردی حیاتی داشته و وجودشان می تواند بسیار مفید و اثربخش باشد .

به عنوان مثال در خصوص اجاره دستگاه اکسیژن ساز می توان ادعا کرد که اگرچه این محصول به صورت دائمی مورد استفاده قرار نمی گیرد ، اما مزایایی نظیر

  • خالص سازی نامحدود و ارزان اکسیژن،
  • طرز کار ساده،
  • امکان استفاده از آن در آینده توسط افراد دیگر،
  • قابلیت استفاده در مواقعی جز بیماری و مواقع اضطراری (مثلاً به هنگام خواب شبانه)،
  • قابلیت حمل

خرید آن را توجیه کرده یا

  • تنظیم گردش و فشار خون،
  • بهبود شرایط تنفسی بیمارانی با مشکلات قلبی و عروقی،
  • مقابله با بیماری هایی نظیر تنگی نفس یا آسم ،
  • خون رسانی بهتر به کاربران که علاوه بر بهبود شرایط بافت‌های زنده آنان ، به تاخیر پیر شدن پوست ، بهبود حافظه سالمندان و سیستم عصبی جنین در مادران باردار

استفاده از آن را مطلوب می‌سازد .

سخن آخر

 

مجموعه کاویان مدیکال با سابقه سال‌ها فعالیت در حوزه دستگاه های ونتیلاتور، بیهوشی و اتاق عمل آماده عرضه محصولات مذکور می باشد . در همین رابطه به منظور اخذ مشاوره یا حصول کالای مورد نظر خود با ما تماس بگیرید!

فکر خود را اینجا بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *