مقالات دستگاه رسمد

سی پپ رسمد

kavianmedicalcom-cpapresmed-768x384

سی پپ رسمد

سی پپ رسمد : همانطور که مطلع هستید دستگاه سی پپ یکی از تجهیزات پزشکی کمک تنفسی است که به منظور درمان اختلالات تنفسی بیماران مانند آپنه انسدادی خواب مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه با ایجاد فشار هوای مثبت در هنگام عمل دم و بازدم به افرادی که دچار این اختلالات هستند کمک می کند تا بتوانند تنفسی منظم و بدون وقفه را تجربه کنند. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی دستگاه اتو سی پپ رسمد بپردازیم و ویژگی ها و مزایای استفاده از این دستگاه را مورد بررسی قرار دهیم.

معرفی S9 Autoset

این دستگاه که با نام S9 Autoset در بازار لوازم و تجهیزات پزشکی موجود است را می توان یک مدل دوبلکس از دستگاه سی پپ در نظر گرفت که قابلیت تنظیم اتوماتیک فشار هوا را دارد. این بدان معناست که برای بیمارانی که به فشار هوای بیشتری برای تنفس خود احتیاج دارند ، درمان موثرتر و ساده تری ارائه می نماید.

اگر از وصف ظاهر شیک و زیبای این دستگاه که شامل 4 کلید و یک مانیتور بزرگ می باشد بگذریم ، باید بگوییم که سی پپ S9 رسمد کاملاً اتوماتیک عمل می کند .

این ماشین از یک الگوریتم هوشمند برای ایجاد فشار مناسب در زمان بازدم استفاده می کند که این قابلیت را به دستگاه می دهد که به صورت مداوم و لحظه ای اقدام به تنظیم فشار به منظور آسان شدن تنفس فرد کند ؛ به زبان ساده اتو سی پپ رسمد مدل S9 به صورت پیوسته تنفس بیمار را کنترل می کند تا بتواند با استفاده از الگوریتم های خود کمترین فشار هوای مورد نیاز را برای ایجاد بالاترین سطح از راحتی در زمان خواب ایجاد نماید.

مزایای استفاده از این دستگاه

این دستگاه توانایی تشخیص دو حالت انسدادی و آپنه خواب از یکدیگر را دارد و بیمار می تواند با خیال آسوده از این موضوع اطمینان داشته باشد که این دستگاه کمترین و راحت ترین فشار هوا را برای بهبود تنفس او ارائه خواهد کرد.

از مزایای مهم این دستگاه می توان به این مورد اشاره کرد که s9 دستگاه رسمد بی صدایی است و این امر باعث می شود که بیمار در هنگام خواب بر اثر سر و صدای دستگاه بی خواب نشود . این دستگاه همچنین دارای کارت حافظه ای است که می تواند اطلاعات تنفسی بیمار را به مدت یک سال در خود نگه دارد ؛ از مزایای دیگر این سی پپ تیوپ نازک، سبک و کم حجم آن است که دارای انعطاف پذیری مناسب و خاصیت کشسانی کمی می باشد ؛ لازم است بدانید که کاربران این دستگاه به این تیوپ علاقه داشته که از ویژگی های دیگر آن می توانیم به اتصال ساده آن به ماسک و دستگاه اشاره کنیم.

میزان صدای تولیدی توسط دستگاه سی پپ رسمد در حدود 26 دسی بل است که آن را در دسته بی صدا ترین دستگاه ها قرار می دهد. وزن این دستگاه نیز در حدود 800 گرم می باشد و اگر به همراه متعلقات آن محاسبه کنیم وزنی در حدود 3 کیلوگرم خواهد داشت.

این موضوع در کنار ابعاد کوچک این ماشین باعث شده است که قابلیت حمل آن حتی برای بیماران بد حال کار سختی نباشد و این افراد بتوانند به سادگی در زمان مسافرت یا جابجایی های دیگر آن را حمل نمایند.

دیگر ویژگی های سی پپ رسمد s9 

در میان قابلیت ها و مزایای فراوان این دستگاه شاید بد نباشد که بگوییم یکی از مهمترین این مزایا ، قابلیت کار با باتری است. برای بسیاری از افرادی که از انواع دستگاه های کمک تنفسی مانند دستگاه اکسیژن ساز و یا ونتیلاتور تنفسی به صورت دائم استفاده می کنند و در واقع به وجود همیشگی آنها در کنار خود نیاز دارند ، قابلیت کار با باطری یکی از مزایای بسیار مهم محسوب می شود ؛ دلیل این امر آن است که در صورت قطعی برق و یا حضور در مکانی که دسترسی به برق وجود نداشته باشد ، این افراد با مشکل مواجه خواهند شد.

از دیگر مشخصات و ویژگی های این ماشین می توان به گارانتی 2 ساله آن اشاره کرد که می تواند باعث مسرت خریداران باشد. نکته ای که ذکر آن خالی از لطف نیست این موضوع است که این دستگاه را نمی توان در هر ارتفاعی از سطح دریا مورد استفاده قرار داد ؛ بالاترین ارتفاعی که این دستگاه در آن به صورت مطلوب عمل می کند 2600 متر از سطح دریا می باشد .

فکر خود را اینجا بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *