مقالات دستگاه اکسیژن ساز

دستگاه اکسیژن ساز دست دوم

kavianmedical.com-oxygensazdastdo

دستگاه اکسیژن ساز دست دوم

دستگاه اکسیژن ساز دست دوم : همه ما در ذات خود تمایل داریم تا از محصولاتی استفاده کنیم که نخستین صاحب آن ها بوده و اولین کاربرانی باشیم که پس از خروج کالای مورد نظر از خط تولید یک کارخانه آن را به خانه می بریم .

در همین رابطه استفاده از محصولات نو و دست اول مزایای زیادی دارد که از مهمترین آن ها می‌توان به

  • قرار داشتن محصول در بالاترین سطح کیفی خود
  • فقدان آسیب‌های فیزیکی (از استهلاک و شکستگی محصول گرفته تا جرم گرفتگی آن)
  • استفاده از آن به عنوان نخستین مصرف کننده (که این عامل برای بسیاری از کاربران بیشترین اهمیت را دارد)
  • امکان استفاده از خدماتی که مجموعه عرضه‌کننده در اختیارمان می‌گذارد (مانند گارانتی ، بیمه یا هدایای تبلیغاتی)
  • عدم نیاز به رسیدگی و تعمیرات تا مدتی معلوم (مثلاً معافیت خودروهای صفر از اخذ معاینه فنی تا 5 سال)

اشاره کرد . این عوامل در کنار حس خوب استفاده از محصولی نو سبب می شود تا خرید نمونه صفر آن، راهکار مناسبی برای بهره‌مندی از یک کالا باشد . بدیهیست که همه انسان‌ها نیز چنانچه حق انتخابی بین برگزیدن یک محصول نو و نمونه کار کرده آن را داشته باشند، گزینه اول را انتخاب می کنند اما این محدودیت‌های انتخاب گزینه نخست می باشد که متقاضیان ابتیاع یک کالا را به سمت استفاده از نمونه های دست دوم سوق می دهد .

محصول نو یا دست دو ، مساله این است!

 

زمانی که ما قصد خرید محصول دست اولی را داریم باید هزینه بیشتری را بپردازیم . شاید این مورد به اندازه ای مهم باشد که سایر عوامل عدم تمایل به خرید کالایی نو را بی اهمیت جلوه دهد . عدم نیاز مبرم به این محصول، نیاز به این وسیله تنها برای مدتی کوتاه و مرغوبیت نمونه‌های کارکرده اما اصیل و قدیمی تر نسبت به نمونه های نسل جدید یک محصول نیز از دیگر عواملی هستند که خرید دست اول آن ها را به چالش می کشد .

طبق تعریف محصولات دست دوم، چنانچه محصولی پیش از ما توسط فرد دیگری در کسوت کاربر استفاده شده باشد دست دوم لحاظ می شود . در همین رابطه ممکن است یک خودروی سواری هم دست دوم حساب شود! همانگونه که در محیط اطراف خود می‌بینیم استفاده از خودرویی دست دوم (خرید و فروش‌های رایج خودروهای کارکرده) کاملاً رایج بوده و فردی آن را رویداد نامطلوبی نمی داند ، در نتیجه اینکه استفاده از برخی محصولات دست دوم مزایایی را نیز برایمان به همراه دارد . همه محصولات کارکرده مستهلک و اسقاطی نبوده و می توان از آن ها به طریقی پربازده استفاده نمود .

استفاده از محصولی دست دوم ( مثلاً دستگاه اکسیژن ساز دست دوم ) سبب می شود تا محصولی را با قیمتی به مراتب ارزان‌تر نسبت به نمونه دست اول آن تهیه کنیم، شرایط برای کرایه کردن محصولات دست دوم مهیاست، برای مناسبت‌ و کاربردهای موقتی و زودگذر مناسب می باشند و امکان فروش آن‌ها پس از استفاده بی آنکه مبلغ زیادی از ارزششان ریزش کند وجود دارد .

دستگاه اکسیژن ساز دست دوم

 

زمانی که قصد خرید یک دستگاه اکسیژن ساز دست دوم را داریم باید به این بیاندیشیم که محصول مورد نظر را به چه قصدی تهیه می کنیم ؟

بدیهیست که یک دستگاه اکسیژن ساز همانند ونتیلاتور تنفسی برای بهبود شرایط یک بیمار و تقویت روند نفس کشیدن وی مورد استفاده قرار می گیرد، اما گاهی این بیمار دارای مشکلی نهادینه بوده و سال‌ها با آن دست به گریبان است و گاه مانند دوره نقاهت کرونا دو الی سه هفته با مشکلات تنفسی دست و پنجه نرم می کند .

با عنایت به این مقایسه می بینیم که در مواردی نیاز ما به یک دستگاه اکسیژن ساز آنچنان مبرم نیست که بخواهیم بودجه زیادی برای آن در نظر بگیریم و می توانیم با کمک دستگاه اکسیژن ساز دست دوم از این پیچ مهلک عبور کنیم . این در حالیست که برای مصارفی طولانی مدت و مستمر محصولی نو می تواند به نحوی کاربردی و مقرون بصرفه‌تری در کنارمان باشد .

به عنوان سخن آخر و جمع بندی این توضیحات باید گفت که هم محصولات نو و هم دست دوم می توانند نیاز ما به منبعی خارجی برای تقویت تنفسمان را مرتفع کنند، اما این به میزان تمایل ما به هزینه کردن، سطح نیازمان، میزان وسواس یا حساسیت نسبت به محصولات دست دوم و میزان کارکردی که از آن ها انتظار داریم بستگی دارد .

در همین رابطه برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت محصولات با ما در ارتباط باشید .

برای اطلاعات بیشتر مقالات ما را در سایت کاویان مدیکال مطالعه کنید.

فکر خود را اینجا بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *